2011. július 8., péntek

Az első sütés

Tegnap rendeltem meg a gépet, ma már meg is érkezett.
Gyorsan ki kellett próbálnom.:-)
Első kenyérnek a gyors kenyeret választottam, ami 1 óra 20 perc alatt kész van.
Ennek a hátrányai:
  • Csak 1 kg-os méretben lehet sütni.
  • Nem állítható a héjszín.
A géphez kaptam egy CD-t receptekkel, abból néztem ki a teendőket. Nem változtattam rajta semmit.
El is készült.
A tésztája isteni, azzal nincs baj.
Viszont túl kemény lett a héja:-(
Ez valószínűleg attól van, hogy túl sok a cukor.
A sütőben sült kenyerekkel éppen az volt a bajom, hogy nem ropogósak.
Talán előbb ki kellett volna kapcsolnom a gépet, bár lehet, hogy akkor meg belül nem sül meg.
De nem adom fel, próbálkozom tovább!
Íme az eredmény:

Egyébként a sütő tisztítása gyerekjáték volt. Ebből a szempontból már biztosan jó választás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése