2011. július 10., vasárnap

Az első dagasztás

Hát ez katasztrófa volt...:-)
Egy egyébként jól bevált kelt rétes recepttel próbáltam ki.
De a géphez túl sok volt benne a víz és ráadásul túl sok volt az alapanyag is.
Így végül ki kellett öntenem a gépből a masszát mielőtt kifut.
Kézzel fejeztem be a dagasztást.
A férjem azt mondta, hogy ne indítsam be a sütőt, mert nagyon meleg van. Süssem meg a gépben:-)
Így kipróbáltam a csak sütés programot is. Ez kiválóan bevált! Nagyon szépen megsütötte.
Igaz így nem kelt rétes lett, hanem kelt kalács.
A receptet nem írom le, mivel nem jó a géphez. Ráadásul plussz lisztet is kellett hozzá tennem, hogy tészta legyen belőle.
Annyit tanultam, hogy ne próbálkozzak a kézi receptekkel!
A dagasztáshoz és a csak sütés programhoz nem kell beállítani a méretet, tetszőleges súlyú alapanyag felhasználható. Csak ne legyen túl sok :-)
Megint meggyőződtem róla, hogy milyen könnyű tisztítani a gépet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése